Wil je meer weten?

Doelgroepselectie

Naast het compleet maken en actueel houden van jouw klantenbestand, helpen we je ook graag aan nieuwe prospects die relevant zijn voor jouw bedrijf. Na het selecteren van je doelgroepen, ontvang je een adressenlijst die precies voldoet aan jouw wensen. Hier zijn allerlei kenmerken mogelijk:

  • Postcodegebied en woonplaats;
  • Geslacht, leeftijd en burgerlijke staat;
  • Levensfase, kind in huis;
  • Overledene op het adres;
  • Inkomen;
  • Goede doelen gevers;
  • Interesses (bijvoorbeeld woninginrichting, parfum en cosmetica, technologie, enz.);
  • Woonsituatie: koophuis, huurhuis, met of zonder tuin, energielabel en WOZ-waarde.

 

De voordelen voor jou?

  • Nieuwe adressen die precies voldoen aan jouw doelgroepprofiel.
  • Grotere kans op verkopen: een willekeurig gestuurde boodschap levert weinig op.
  • Hogere datakwaliteit door completer, groter en relevanter klantenbestand.
  • Experimenteer met verschillende aanbiedingen, prijzen en meer.

 

Hoe werkt doelgroepselectie?

Bedenk eerst wat je wil bereiken met je doelgroepselectie. Wil je een dienst of product verkopen? En voor wie is deze dienst of dit product écht interessant? Omschrijf je doelgroep zo duidelijk mogelijk – denk aan geslacht, leeftijd, inkomen, enzovoorts. Na het ontvangen en bespreken van deze omschrijving, leveren we jou een adressenlijst die volledig aansluit bij jouw doelgroep. Zo heb jij een relevante lijst met potentiële klanten. 

Ook is het mogelijk om look-a-like doelgroepen te ontvangen. We kijken aan welke kenmerken jouw huidige klantenbestand voldoet en maken op basis daarvan een lijst met vergelijkbare profielen.

Wil je graag een vrijblijvende prijsindicatie? Geen probleem, neem dan even contact met ons op.

 

Verzamel zelfstandig gegevens

Het is ook mogelijk om zelfstandig aan de slag te gaan met Doelgroepselectie. Met Doelgroepselectie verzamel je op elk gewenst moment up-to-date klantgegevens. De tool is 24/7 beschikbaar en werkt op eigen beheer. Hierdoor bestel je binnen no-time de gewenste data en ben je niet meer afhankelijk van werkdagen en werktijden. Jij hebt de volledige controle. Sta je op het punt een grote woonadres-gerelateerde marketingactie uit te rollen onder een uiterst specifieke doelgroep? Doorloop eenvoudig de stappen van Doelgroepselectie, verzamel de records en haal het maximale rendement uit jouw marketingactiviteiten. Ervaar het gemak.